Sunday, May 23, 2010

من یک مزاحم نوامیس هستم

طرح برخورد با مزاحمین نوامیس شروع شد

پلیس تهران بزرگ از امروز طرح برخورد با مزاحمین نوامیس، مروجین فساد، مانکن‌های سازمان یافته و هنجارشکنان داخل خودرو را در معابر و بزرگراه‌های تهران آغاز کرد. (خبر از مهر)








من یک مزاحم نوامیس هستم

یک بار به یک ناموس ابراز علاقه کردم. چند سالی همش به او ابراز علاقه کردم. اصلا کارم شده بود ابراز علاقه. آخرش دستم را خواند، فهمید دارم مزاحم می‌شوم. گفت رفتارت مزاحمت است. آن موقع هنوز طرح برخورد با مزاحمین نوامیس راه نیافتاده بود. خودش با من برخورد کرد.

یک بار در دانشگاه از یک ناموس جزوه گرفتم. جزوه را گم کردم. خیلی باعث مزاحمتش شد. یک بار هم یک ناموس در کلاس کنارم نشست، من سعی کردم سر صحبت را باز کنم برای مزاحمت. نشد.

یک بار با یک ناموس دوست بودم. بعد با یک ناموس دیگر هم دوست شدم. برای هردو خیلی باعث مزاحمت شدم.

چند بار با چند ناموس بیرون رفتم. همه‌چیز خوب بود. من هدفم این بود که مزاحمشان شوم. فرصت نشد.

یک بار در ماشین دوستم بودم. (خودم رانندگی بلد نیستم). او برای یک ناموس که کنار خیابان بود بوق زد. من گفتم مزاحم نشو. ناموس کنار خیابان از این‌که دوستم بوقش را پی‌گیری نکرد خیلی ناراحت شد.

در بدترین مزاحمت هم یک بار یک ناموس به من علاقه‌مند شد. من علاقه‌ای نداشتم مزاحمش شوم. همین خودش شد یک جور مزاحمت.



3 comments:

Vida Tayebati said...

man yek namoos:

GANDETOON BEZANAN -hamin.,,hahah

سجاد زند said...

هر چی می‌کشیم از دست همین ناموس‌هاست

ترمه said...

agha shoma ozat kheili kharabe ...felan ba paye khodet boro evinn ta hala bebinim bad chi mishe :))))