Monday, April 05, 2010

ای‌میل وارده در نیمه شب

کاربر گرامی
با سلام،
به اطلاع می‌رسانیم به تازگی کاربران شاتل در مواقع فیل/ترینگ، با صفحه‌ی جدیدی روبه‌رو می‌شوند که فهرستی از سایت‌ها را معرفی می‌کند. در این باره، به اطلاع می‌رسانیم گروه شرکت های شاتل هیچ نقشی در فیل/ترینگ اینترنت و مسایل مرتبط با آن ندارد و صفحه‌ی جدیدی که هم‌اینک هنگام فیل/تر شدن سایت‌ها، کاربران را به سایت‌های دیگر هدایت می‌کند یا فهرستی از سایت‌ها را نمایش می‌دهد نیز توسط سازمان‌های دولتی و قضایی تامین کننده‌ی اینترنت کشور یا ناظر بر آن، تهیه گردیده است و خارج از اختیار این شرکت فرا روی کاربران قرار می‌گیرد.

با سپاس
گروه شرکت‌های شاتل
  
نامه‌ی تازه رسیده از شرکت شاتل بود که شنیده می‌شود خیلی هم خصوصی نیست.
شرکت شاتل چرا به صرافت ارسال چنین نامه‌ای افتاده است؟
  • اعتراض‌ کاربران به این شرکت زیاد بوده و شاتل می‌خواهد رفع رجوع کند؟
  • فشار از بالا زیاد بوده و شاتل می‌خواهد اندکی جبران کند؟
  • قرار است در فیل/ترینگ جدید مثل بازی‌های کامپیوتری دوران کودکی غول‌های جدیدی بیرون بیایند که شاتل از الان دارد آماده باش می‌دهد و از خود سلب مسوولیت می‌کند؟

چند توضیح کوچک:
  • در متن نامه فقط نیم‌فاصله‌ها اصلاح شده و میان فیل و تر یک [ / ] قرار داده‌ام برای رضایت خدا. دیگر تغییری نیست.
  • نامه از نشانی «no-reply@shatel.ir» نیمه شب دوشنبه (۱۶ فروردین) رسیده است.
  • کاربر شاتل نیستم. چندی پیش این شرکت نه‌چندان محترم پول بنده را بالا کشید ولی از نصب اینترنت پر سرعت خود داری کرد. گفتند با مخابرات برای به قول خودشان «پورت»‌های جدید به مشکل خورده‌ایم. (این نکته‌هم قابل تامل است).  گفتم پولم را پس دهید. گفتند بیا بگیر. یک راهی مشابه هفت‌خوان رستم هم معرفی کردند. برای گرفتن پول، پیک‌شان با موتور چند بار به محل کار و خانه آمده بود. گفتم برای پس دادن هم باید همین‌گونه باشد. گفتند شرمنده. و توضیحی دادند که ترجمه‌اش این می‌شود: «ما دزدیم آقاجان چه‌کار می‌خواهی بکنی؟»

2 comments:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

ما جایی زندگی می کنیم که همیشه همه افراد فقط بلد هستند پول بگیرن حتی شده به زور!:)